Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower Sunflower

Recitiamo la Coroncina della Divina Misericordia

ROMANIA

image Romania

CATOLICAMENTE

Imagini pentru sacri cuori di gesù e maria

Iubiţi-vă unii pe alţii ,

pentru ca Dumnezeu ,

să poată trăi în inimile voastre !

Binevoieşte a călăuzi şi a sfinţi , a stăpâni şi a cârmui astăzi , Doamne Dumnezeule , împărate al cerului şi al pământului , minţile şi trupurile noastre, simţămintele , cuvintele şi faptele noastre în legea ta şi în înfăptuirea poruncilor tale , ca să ne învrednicim , cu ajutorul harului tău , a fi mântuiţi şi liberi acum şi în veşnicie . Amin .

BUN VENIT !

Imagine similară

CRISTOS A ÎNVIAT !

duminică, 4 ianuarie 2015

MEDJUGORJE 2 Ian. 2015

 Mirjana during an apparition

 Mesajul din 2 ianuarie 2015 [O] 

- Apariţia avută de Mirjana

„ Dragi copii , sunt aici în mijlocul vostru ca Mama care doreşte să vă ajute să cunoaşteţi adevărul . Cât am trăit viaţa ce o duceţi voi pe pământ , aveam cunoaşterea adevărului şi , tocmai prin asta , aveam o bucăţică din Rai pe 
pământ . De aceea doresc acelaşi lucru pentru voi , copiii mei . 
Tatăl ceresc doreşte inimi curate pline de cunoaşterea adevărului , doreşte să îi iubiţi pe toţi cei pe care îi întâlniţi , căci şi eu Îl iubesc pe Fiul meu în voi toţi . Acesta este începutul cunoaşterii adevărului . Vouă vi se oferă multe false adevăruri . Le veţi birui cu inima curăţită de post , rugăciune , pocăinţă şi Evanghelie . Acesta e singurul adevăr şi acesta e adevărul ce vi l-a lăsat Fiul meu . Nu trebuie să îl examinaţi mult . De la voi se aşteaptă ce am făcut şi eu : să iubiţi şi să dăruiţi . Copiii mei , dacă iubiţi inimile voastre vor fi casă pentru Fiul meu şi pentru mine , iar cuvintele Fiului meu vor fi călăuză pentru viaţa voastră . Copiii mei , vă voi folosi pe voi , apostolii iubirii , ca să-i ajut pe toţi copiii mei să cunoască adevărul . Copiii mei , eu m-am rugat mereu pentru Biserica Fiului meu şi acelaşi lucru vi-l cer şi vouă . Rugaţi-vă ca păstorii voştri să radieze iubirea Fiului meu . 
Vă mulţumesc . ” 
Sursa : www.medjugorje.ws/ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu